mBUZZ
  • mBUZZ
  • Aktualności
  • Kontakt

Aktualności

Social media

Czy warto prowadzić profil na Pintereście?

Żeby skutecznie zarządzać swoim wizerunkiem w Internecie musisz być na bieżąco. Czasem ciężko nadążyć za nowymi trendami, które w szybkim tempie zdobywają tysiące nowych użytkowników. Z całą pewnością prowadzenie profilu firmowego jest konieczne, żeby wypromować markę. Pytanie, czy profil na Więcej…

Z mbuzz, 1 tydzień1 tydzień przed
Marketing

Czy eRzecznik powinien być stałym elementem kampanii marketingowej gminy?

W czasach dynamicznego rozwoju aktywności marketingowych, potrzeba promocji dotyka coraz więcej branż. Z czasem dotarła również do gmin i miast. Aktualnie świat w dużej mierze przeniósł się do internetu. Coraz więcej osób decyduje się już na zakupy internetowe nie tylko Więcej…

Z mbuzz, 1 miesiąc1 miesiąc przed
Social media

Prowadzenie kampanii w social media. Kampania 24 godziny na dobę?

Media społecznościowe skutecznie wkroczyły do naszego życia. Są już nie tylko narzędziem życia towarzyskiego, ale stały się także obszarem działań marketingowych. Przyjrzyjmy się, jak można w pełni wykorzystać ich potencjał i prowadzić w nich kampanię marketingową. Firmowy fanpage Podstawową opcją Więcej…

Z mbuzz, 2 miesiące2 miesiące przed
Marketing

Sprawdzaj, co u konkurencji i zdobądź przewagę na rynku

Każdy przedsiębiorca wie, że należy sprawdzać działania konkurencji. Zakładając działalność każdy z nich robi rozeznanie, gdy tworzy biznesplan, analizuje rynek i szuka na nim swojego miejsca. Tworząc plan marketingowy też warto podejrzeć działania konkurencji, żeby zobaczyć, jak możemy się wyróżnić Więcej…

Z mbuzz, 3 miesiące3 miesiące przed
Social media

Konkurs, który da się lubić, czyli zaangażuj użytkowników na Facebooku

Rywalizacja jest silnie zakorzeniona w ludzkim charakterze. Nic więc dziwnego, że konkursy stały się popularnym sposobem na kreowanie akcji marketingowych. Prawdziwy rozkwit tego typu inicjatyw możemy zaobserwować na portalach społecznościowych. Mamy, więc dla Was krótki poradnik na ten temat, jak Więcej…

Z mbuzz, 4 miesiące4 miesiące przed
Marketing

InstaStories jako narzędzie marketingowe

InstaStories powstały w 2016 roku jako odpowiedź na rosnącą popularność aplikacji SnapChat. Narzędzie przy aplikacji Instagram pozwala na publikowanie zdjęć i filmów. Wyświetlają się one pozostałym użytkownikom tylko przez dwadzieścia cztery godziny, jeżeli chcemy żeby były widoczne dłużej, musimy oznaczyć Więcej…

Z mbuzz, 5 miesięcy5 miesięcy przed
Marketing

Plan marketingowy idealny, jak znaleźć przepis na reklamowy sukces

Każdy dobry pomysł na biznes potrzebuje planu. W tym stwierdzeniu nie ma żadnych nic zaskakującego. Jednak wiele osób o ile pamięta o tym, żeby stworzyć solidny projekt rozwoju swojej firmy, większość zapomina jednocześnie o tym, żeby sporządzić zarys działań marketingowych. Więcej…

Z mbuzz, 6 miesięcy6 miesięcy przed
Marketing szeptany

Marketing szeptany – robić to samemu, czy zlecić agencji?

Zachwalanie własnej firmy w sieci może wydawać się niezręczne. Z drugiej strony to właśnie promowane osobiście marki własne influencerów odnoszą dziś największe sukcesy. Kiedy lepiej samemu zająć się marketingiem szeptanym, a kiedy lepiej zlecić to agencji? Samodzielny marketing = brak Więcej…

Z mbuzz, 7 miesięcy przed
Marketing szeptany

Ile można zarobić na marketingu szeptanym?

Brzmi dobrze, ale ile na tym zarobię? Oto częsty dylemat, który pojawia się u osób, które rozważają przygodę z marketingiem szeptanym. Ile można zyskać na działaniach z zakresu buzz marketingu? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Jednak postaramy się Więcej…

Z mbuzz, 8 miesięcy8 miesięcy przed
Social media

Czy Snapchat ma potencjał marketingowy?

Platforma z duszkiem w logo zdecydowanie wraca do łask. Warto rozważyć kampanię marketingową na tym kanale promocyjnym mimo specyficznej grupy targetowej. Snapchat to przede wszystkim miejsce skupiające millenialsów oraz generację Z. Jeśli marka celuje właśnie w te grupy docelowe – Więcej…

Z mbuzz, 10 miesięcy przed

Nawigacja po wpisach

1 2 Następny
Najnowsze wpisy
  • Czy warto prowadzić profil na Pintereście?
  • Czy eRzecznik powinien być stałym elementem kampanii marketingowej gminy?
  • Prowadzenie kampanii w social media. Kampania 24 godziny na dobę?
  • Sprawdzaj, co u konkurencji i zdobądź przewagę na rynku
  • Konkurs, który da się lubić, czyli zaangażuj użytkowników na Facebooku
Najnowsze komentarze
  • Mirek o Sprawdzaj, co u konkurencji i zdobądź przewagę na rynku
  • Jacek o InstaStories jako narzędzie marketingowe
  • Agnieszka o Marketing szeptany – robić to samemu, czy zlecić agencji?
  • Arek o Komunikacja na forach — dlaczego warto?
  • Sławek o Czy Snapchat ma potencjał marketingowy?
Tagi
agencja marketingowa analiza konkurencji Budowanie marki Buzz marketing eRzecznik Facebook Firmowy fanpage InstaStories Kampanie płatne kampanie w social media konkursy na facebooku Marketing gminy marketing poleceń marketing rekomendacji marketing szeptany monitorowanie Pinterest plan marketingowy Praca eRzecznika snapchat social media social media marketing software house strategia marketingowa Strony www szeptanka szeptanka na forach tworzenie stron www
  • Aktualności
  • Kontakt
  • mBUZZ
Agencja marketingu szeptanego mBuzz © 2019 - 2020. Wszystkie prawa zastrzeżone