Świat e-commerce jest dynamiczny i zmienny. Mimo zaplanowanych działań i strategii, małe trzęsienia ziemi takie jak zmiana algorytmu wyszukiwania Google potrafią wpędzić niejednego przedsiębiorcę w panikę. Dlatego potrzebujesz wielokanałowej i kompleksowej strategii, zgodnie z którą będziesz prowadził działania wizerunkowe w sieci. Podobnie jak w przypadku pozycjonowania, także tutaj ogromne znacznie ma nie tyle ilość, ale także jakość Twoich działań. Warto zastanowić się wcześniej, w jaki sposób Twoja firma ma być postrzegana w sieci i za pomocą jakich narzędzi chcesz to osiągnąć.

Continue reading

Dynamiczny rozwój nowych technologii i rosnąca popularność transakcji zawieranych przez Internet to czynniki mające znaczący wpływ na zmianę zachowań współczesnych konsumentów. Aktualnie aż 62 procent polskich użytkowników sieci dokonuje zakupów w formie elektronicznej. Również informacje na temat interesujących produktów czy usług są w większości wypadków wyszukiwane online.

Continue reading