Brzmi dobrze, ale ile na tym zarobię? Oto częsty dylemat, który pojawia się u osób, które rozważają przygodę z marketingiem szeptanym. Ile można zyskać na działaniach z zakresu buzz marketingu? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Jednak postaramy się Wam przybliżyć schemat działania takiej kampanii i czynniki, które decydują o wysokości przychodów.

Buzz marketing, o co w tym chodzi?

Rekomendacje konsumenckie w znacznym stopniu generują wyniki sprzedażowe. Co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Ponad 70% klientów przed podjęciem decyzji o zakupie szuka informacji na temat jego użytkowania w Internecie. Marketing szeptany niezwykle precyzyjnie pozwala dotrzeć do klienta mającego potrzebę nabycia danego produktu lub usługi. Dlatego jego efektywność jest znacznie większa niż działań targetowanych ogólnie. Oczywiście pod warunkiem, że kampanie buzz marketingowe oddamy w ręce specjalistów.

Marketing szeptany, co ja z tego będę miał?

Ile można na tym zarobić. Odpowiedź na to pytanie jest złożona, bowiem wszystko zależy od nakładu sił ,a tym samym środków, jakie w tym celu rozdysponujemy. Im większa ilość dyskusji o naszych produktach, tym większy poziom zainteresowania nimi, a tym samym większa sprzedaż. Szerzej zakrojone działania to też więcej pozyskanych linków, lepsza pozycja w wyszukiwarce, a tym samym wzmożona ilość osób odwiedzających naszą witrynę, co niewątpliwie przełoży się na sprzedaż. Działania te możemy rozpocząć od mniejszej skali i wraz z wzrostem przychodów rozszerzać zakres inicjatyw. Dzięki temu budżet jest elastyczny i zmienia się proporcjonalnie z rozwojem naszej firmy. W dalszej perspektywie marketing szeptany można wzmocnić innymi formami promocji o bardziej ogólnym targetowaniu, co z połączeniu z kampanią buzz makretingową z pewnością zwielokrotni nasze zyski i zwiększy ruch sklepu internetowego.

Click to rate this post!
[Total: 3 Average: 5]

0 Komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *