Freelancer w działaniach e-commerce może być prawdziwym skarbem. Projekt graficzny, czy artykuł pilnie potrzebny? A nikt z Twojego zespołu nie jest w stanie wykonać tego zadania z powodu braku umiejętności lub niedoboru wolnego czasu? W takim razie znajdź specjalistę online i pracuje w oparciu o umowę B2B! Jak zorganizować pracę z freelancerem? Mamy kilka podpowiedzi!

Wolny strzelec w roli współpracownika to mnóstwo możliwości dla Twojego e-sklepu! Przede wszystkim freelancer to niestandardowe myślenie i kreatywność, a także rozliczenie zadaniowe. Dzięki temu płacisz wyłącznie za wykonana prace, a nie za godziny spędzone przy biurku. Tego typu forma wspólnych działań to więc znaczna oszczędność i duża efektywność. Ma to znacznie szczególnie w przypadku niewielkich biznesów online, które są dopiero na etapie rozwoju. Ich właścicieli nie stać zwykle na inwestycję w rozbudowanie specjalistycznych działów. Idealny rozwiązaniem może się, więc okazać współpraca z freelancerem, który wesprze specjalistyczną wiedzą i odciąży w realizacji newralgicznych zadań wymagających ściśle określonych umiejętności.

Jak zorganizować współpracę z freelancerem?

Praca z freelancerem to wiele korzyści, jednak też pewne utrudnienia. Takie działania są, bowiem zwykle oparte na współpracy zdalnej, który z racji na brak bezpośrednich kontaktów wymaga odpowiedniej organizacji. W dobie komunikatorów video i nielimitowanych rozmów telefonicznych organizacja tego przedsięwzięcia nie musi być trudna. Pod warunkiem, że ta współpraca będzie oparta na systematyczności i klarownych zasadach. Przejrzysty plan działań, jasno określone deadaline’y oraz regularne rozliczanie się z efektywności realizowanych zadań będzie fundamentem owocnej pracy i rodzajem zabezpieczenia dla obu stron. Warto skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi, które pozwolą usystematyzować cykl współpracy i uporządkować kolejność realizowanych zadań. Wśród tego typu programów można wymienić choćby Trello, ZenHub, czy BaseCamp. Dzięki nim o dowolnej porze sprawdzić etap zaawansowania prac nad danym zadaniem oraz przypomnisz sobie, kiedy poszczególne inicjatywy realizowane przez freelancera powinny zostać wykonane.

Freelancing to ważny model współpracy w branży e-commerce, który dzięki odpowiedniej organizacji i systematyczności może przynieść wiele korzyści naszemu biznesowi.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

0 Komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *