Zdążyliśmy się już chyba przyzwyczaić do obecności marketingu szeptanego w przestrzeni wirtualnej. Rekomendowanie danych usług czy produktów potrafi być tak subtelnie wplecione w treść, że nawet możemy nie zauważyć, z jaką reklama mamy do czynienia. Nie wszystkie branże mogą jednak w takim samym stopniu reklamować swoje usługi. Problem pojawia się, chociażby w przypadku lekarzy. Co więc takiego sprawia, że zapytanie ”marketing szeptany a znany lekarz”, ma coraz więcej wyników?

Słówko o buzz

Buzz marketing to termin odnoszący się do marketingu szeptanego. W praktyce oznacza on ”szepnięcie” dalej dobrego słowa na temat danej marki, firmy, usługi czy produktu. Nie jest to jednak nachalna, dobra opinia. Zadowolony klient automatycznie chce polecić to, co mu się podobało innym.

Szeptać każdy może

Buzz marketing a znany lekarz

Marketing szeptany możemy spotkać na każdym kroku. Coraz więcej portali prosi nas o wystawienie komentarza albo podzieleniem się opinią na temat przebiegu transakcji. Nic więc dziwnego, że marketing szeptany znajduje coraz większe uznanie także w branży medycznej.

Marketing szeptany a znany lekarz, czyli w jakich branżach jest najczęściej wykorzystywany?

Wpisując w Internecie frazę ”marketing szeptany a znany lekarz”, zapewne nie otrzymamy takich wyników, jak w przypadku innych branż. Marketing szeptany najczęściej wykorzystywany jest przez firmy działające w Internecie. Roi się od niego na portalach społecznościowych, dedykowanych forach czy witrynach, które służą do wystawiania komentarzy.

Marketing szeptany a znany lekarz portal

Znanylekarz.pl to obecnie jedne z najpopularniejszych portali medycznych. Choć liczy on sobie niespełna 14 lat, zdołał już przyciągnąć do siebie miliony użytkowników. Marketing szeptany a znany lekarz portal ten daje możliwość wyrobienia sobie opinii na temat danego lekarza i usług, jakie oferuje.

Marketing szeptany a znany lekarz – czy to ma sens

Po każdej wizycie możemy więc zostawić stosowny komentarz. Pozytywne komentarze w naturalny sposób budują zaufanie i dobry wizerunek. Są więc świetną rekomendacją i swego rodzaju reklamą.

Marketing szeptany a znany lekarz – czy to ma sens?

Marketing szeptany w branży medycznej ma szczególne znaczenie. Pacjenci chętnie bowiem słuchają opinii innych i są w stanie uwierzyć takiej formie promocji niż reklamom w radio czy telewizji. Często też na tej podstawie decydują się na skorzystanie z usług danego lekarza.

Marketing szeptany a znany lekarz – wnioski

”Marketing szeptany a znany lekarz”, ”marketing szeptany w medycynie” to frazy, na które możemy otrzymać coraz więcej odpowiedzi, wpisując je w popularnej wyszukiwarce internetowej. Lekarze bowiem tak jak przedstawiciele każdej innej branży, chcą dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców i pozostawić dobre wrażenie oraz informacje o swoich usługach.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

0 Komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *